Program lojalnościowy
Regulamin Programu Lojalnościowego
§ 1 Definicje
• Regulamin Programu Lojalnościowego – niniejszy regulamin, który określa zasady przyznawania Kupującemu w Sklepie Internetowym punktów w Programie Lojalnościowym organizowanym przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin Programu Lojalnościowego jest odpowiednio regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
• Sklep Internetowy – sklep internetowy dostępny pod adresem: insta360.pl
• Regulamin Sklepu Internetowego – regulamin dostępny pod adresem: https://insta360.pl/pl/terms.html
• Sprzedawca – Becker Polska Piotr Namedyński
tel. +48 608 333 880
info@insta360.pl
NIP 1250994953
REGON 142181939;
• Kupujący – osoba fizyczna, w tym Konsument, Przedsiębiorca na prawach Konsumenta i Przedsiębiorca, który posiada zdolność do czynności prawnych albo osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu Internetowego w celu zakupu Produktu/Produktów;
• Produkt/Produkty – produkt/produkty dostępny/-e w Sklepie Internetowym.
§ 2 Zasady Ogólne
• Program Lojalnościowy ma na celu przyznanie Kupującemu punktów w Programie Lojalnościowym, za które to przysługują upusty cenowe w Sklepie Internetowym zgodnie z Regulaminem Programu Lojalnościowego.
• Jakiekolwiek uprawnienia wynikające z Programu Lojalnościowego, w tym punkty w Programie Lojalnościowym, nie mogą być przeniesione przez Kupującego na osobę trzecią.
• Punkty w Programie Lojalnościowym przyznawane są wyłącznie Kupującym posiadającym konto w Sklepie Internetowym.
§ 3 Punkty
• Punkty w Programie Lojalnościowym przyznawane są Kupującemu za dokonanie zakupu Produktu/Produktów lub usług w Sklepie Internetowym.
• Punkty w Programie Lojalnościowym przyznawane są Kupującemu w wysokości czterech punktów za każdą wydaną złotówkę na zakup Produktu/Produktów lub usług w Sklepie Internetowym.
• Punkty i prawa związane z Programem Lojalnościowym nie mogą być sprzedawane, przenoszone ani zbywane w inny sposób, w szczególności pomiędzy Kupującymi ani nie mogą być przedmiotem żadnych innych czynności, z wyjątkiem tych określonych w Regulaminie Programu Lojalnościowego.
• Prawo do korzystania z punktów w Programie Lojalnościowym przysługuje wyłącznie Kupującemu.
• Punkty w Programie Lojalnościowym nie mogą być wymieniane na gotówkę.
§ 4 Gromadzenie Punktów w Programie Lojalnościowym
• Punkty w Programie Lojalnościowym przyznawane są Kupującemu automatycznie zgodnie z § 3 ust. 1 i 2 Regulaminu Programu Lojalnościowego i gromadzone są na koncie Kupującego w Sklepie Internetowym.
• Za zebrane punkty w Programie Lojalnościowym na koncie Kupującego w Sklepie Internetowym, Kupujący w Sklepie Internetowym w terminie 15 dni od uznania zamówienia za zrealizowane, otrzymuje odpowiednią ilość punktów, które może wymienić na zakup Produktu/Produktów, zgodnie z wysokością stawek punktowych dostępnych pod adresem: https://insta360.pl/pl/privacy-and-cookie-notice.html
• Korzystanie podczas płatności z płatności punktami w Programie Lojalnościowym nie wyklucza możliwości skorzystania z obecnie istniejących rabatów, zgodnie z postanowieniami Regulaminu Sklepu Internetowego.
• W przypadku zwrotu Produktu/Produktów, na który udzielony został upust cenowy, punkty w Programie Lojalnościowym nie podlegają zwrotowi.
§ 5 Dane Osobowe
• Zasady ochrony i przetwarzania danych osobowych określone zostały w Polityce Prywatności i Plików Cookies, która dostępna jest pod następującym linkiem: https://insta360.pl/pl/privacy-and-cookie-notice.html
§ 6 Reklamacje
• Kupujący ma prawo zgłosić reklamację w przypadku nieprawidłowego przyznania, nieuzasadnionego lub nieprawidłowego wykorzystania upustów cenowych przyznanych za punkty w Programie Lojalnościowym powstałego na skutek okoliczności nieleżących po stronie Kupującego, skutkujących niemożliwością korzystania z upustów cenowych przyznanych za punkty w Programie Lojalnościowym zgodnie z Regulaminem Programu Lojalnościowego.
• Reklamacja może być złożona w sposób i na zasadach wskazanych w § 8 Regulaminu Sklepu Internetowego.
• Sprzedawca winien udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. Wskazany powyżej termin biegnie od późniejszej daty, jeżeli w innym momencie Sprzedawca otrzymał zgłoszenie reklamacyjne.
• Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych za pobraniem.
• W przypadku uznania przez Sprzedawcę reklamacji za uzasadnioną Sprzedawca przyzna Kupującemu punkty w Programie Lojalnościowym, które to zostały wykorzystane w sposób nieuzasadniony lub nieprawidłowy.
§ 7 Postanowienia Końcowe
• Treść Regulaminu Programu Lojalnościowego może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony internetowej Sklepu Internetowego.
• Regulamin obowiązuje od dnia 24.01.2025 r.
• W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie Programu Lojalnościowego zastosowanie znajdzie Regulamin Sklepu Internetowego.
• Organizator zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia Programu Lojalnościowego w dowolnym momencie, z odpowiednim wyprzedzeniem (co najmniej 7 dni), poprzez zamieszczenie stosownej informacji na stronie insta360.pl.
• Po zakończeniu Programu Lojalnościowego niewykorzystane Punkty tracą ważność i nie mogą być przedmiotem roszczeń finansowych.
• Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu Programu Lojalnościowego z ważnych powodów, w szczególności zmian przepisów prawa, zmian wynikających z zaleceń, nakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji, wytycznych lub decyzji uprawnionych władz publicznych, zmian technologicznych, konieczności usunięcia niejasności, błędów lub omyłek pisarskich, które ewentualnie wystąpiłyby w Regulaminie Programu Lojalnościowego, zmian danych teleadresowych, nazw, numerów identyfikacyjnych, adresów elektronicznych, w celu uatrakcyjnienia funkcjonowania Sklepu Internetowego i jakości świadczonych usług. Wszelkie nabycia punktów w Programie Lojalnościowym przed dniem wejścia w życie nowego regulaminu, realizowane są na podstawie Regulaminu Programu Lojalnościowego, który obowiązywał w dniu nabycia punktów w Programie Lojalnościowym.
• O zmianie Regulaminu Programu Lojalnościowego Sprzedawca poinformuje na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
• W przypadku, gdy Kupujący nie akceptuje nowej treści Regulaminu Programu Lojalnościowego, obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę drogą e-mailową na adres e-mailowy info@insta360.pl
• W razie zmiany lub unieważnienia któregokolwiek z postanowień Regulaminu Programu Lojalnościowego decyzją organu lub sądu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy i wiążą Sprzedawcę oraz Kupującego.
• Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów związanych z Regulaminem Programu Lojalnościowego jest prawo polskie.