Gwarancja najniższej ceny! Daj nam znać jeśli produkt możesz kupić taniej w innym sklepie. Wkrótce otrzymasz naszą ofertę :)
Free delivery from 16,51 €

Loyalty program

Regulamin Programu Lojalnościowego

Regulamin Programu Lojalnościowego

§ 1 Definicje

Regulamin Programu Lojalnościowego – niniejszy regulamin, który określa zasady przyznawania Kupującemu w Sklepie Internetowym punktów w Programie Lojalnościowym organizowanym przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin Programu Lojalnościowego jest odpowiednio regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;

Sklep Internetowy – sklep internetowy dostępny pod adresem: insta360.pl

Regulamin Sklepu Internetowego – regulamin dostępny pod adresem: https://insta360.pl/pl/terms.html

Sprzedawca – Becker Polska Piotr Namedyński
tel. +48 608 333 880
info@insta360.pl
NIP 1250994953
REGON 142181939;

Kupujący – osoba fizyczna, w tym Konsument, Przedsiębiorca na prawach Konsumenta i Przedsiębiorca, który posiada zdolność do czynności prawnych albo osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu Internetowego w celu zakupu Produktu/Produktów;

Produkt/Produkty – produkt/produkty dostępny/-e w Sklepie Internetowym.

§ 2 Zasady Ogólne

• Program Lojalnościowy ma na celu przyznanie Kupującemu punktów w Programie Lojalnościowym, za które to przysługują upusty cenowe w Sklepie Internetowym zgodnie z Regulaminem Programu Lojalnościowego.

• Jakiekolwiek uprawnienia wynikające z Programu Lojalnościowego, w tym punkty w Programie Lojalnościowym, nie mogą być przeniesione przez Kupującego na osobę trzecią.

• Punkty w Programie Lojalnościowym przyznawane są wyłącznie Kupującym posiadającym konto w Sklepie Internetowym.

§ 3 Punkty

• Punkty w Programie Lojalnościowym przyznawane są Kupującemu za dokonanie zakupu Produktu/Produktów lub usług w Sklepie Internetowym.

• Punkty w Programie Lojalnościowym przyznawane są Kupującemu w wysokości czterech punktów za każdą wydaną złotówkę na zakup Produktu/Produktów lub usług w Sklepie Internetowym.

• Punkty i prawa związane z Programem Lojalnościowym nie mogą być sprzedawane, przenoszone ani zbywane w inny sposób, w szczególności pomiędzy Kupującymi ani nie mogą być przedmiotem żadnych innych czynności, z wyjątkiem tych określonych w Regulaminie Programu Lojalnościowego.

• Prawo do korzystania z punktów w Programie Lojalnościowym przysługuje wyłącznie Kupującemu.

• Punkty w Programie Lojalnościowym nie mogą być wymieniane na gotówkę.

§ 4 Gromadzenie Punktów w Programie Lojalnościowym

• Punkty w Programie Lojalnościowym przyznawane są Kupującemu automatycznie zgodnie z § 3 ust. 1 i 2 Regulaminu Programu Lojalnościowego i gromadzone są na koncie Kupującego w Sklepie Internetowym.

• Za zebrane punkty w Programie Lojalnościowym na koncie Kupującego w Sklepie Internetowym, Kupujący w Sklepie Internetowym w terminie 15 dni od uznania zamówienia za zrealizowane, otrzymuje odpowiednią ilość punktów, które może wymienić na zakup Produktu/Produktów, zgodnie z wysokością stawek punktowych dostępnych pod adresem: https://insta360.pl/pl/privacy-and-cookie-notice.html

• Korzystanie podczas płatności z płatności punktami w Programie Lojalnościowym nie wyklucza możliwości skorzystania z obecnie istniejących rabatów, zgodnie z postanowieniami Regulaminu Sklepu Internetowego.

• W przypadku zwrotu Produktu/Produktów, na który udzielony został upust cenowy, punkty w Programie Lojalnościowym nie podlegają zwrotowi.

§ 5 Dane Osobowe

• Zasady ochrony i przetwarzania danych osobowych określone zostały w Polityce Prywatności i Plików Cookies, która dostępna jest pod następującym linkiem: https://insta360.pl/pl/privacy-and-cookie-notice.html

§ 6 Reklamacje

• Kupujący ma prawo zgłosić reklamację w przypadku nieprawidłowego przyznania, nieuzasadnionego lub nieprawidłowego wykorzystania upustów cenowych przyznanych za punkty w Programie Lojalnościowym powstałego na skutek okoliczności nieleżących po stronie Kupującego, skutkujących niemożliwością korzystania z upustów cenowych przyznanych za punkty w Programie Lojalnościowym zgodnie z Regulaminem Programu Lojalnościowego.

• Reklamacja może być złożona w sposób i na zasadach wskazanych w § 8 Regulaminu Sklepu Internetowego.

• Sprzedawca winien udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. Wskazany powyżej termin biegnie od późniejszej daty, jeżeli w innym momencie Sprzedawca otrzymał zgłoszenie reklamacyjne.

• Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych za pobraniem.

• W przypadku uznania przez Sprzedawcę reklamacji za uzasadnioną Sprzedawca przyzna Kupującemu punkty w Programie Lojalnościowym, które to zostały wykorzystane w sposób nieuzasadniony lub nieprawidłowy.

§ 7 Postanowienia Końcowe

• Treść Regulaminu Programu Lojalnościowego może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony internetowej Sklepu Internetowego.

• Regulamin obowiązuje od dnia 24.01.2025 r.

• W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie Programu Lojalnościowego zastosowanie znajdzie Regulamin Sklepu Internetowego.

• Organizator zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia Programu Lojalnościowego w dowolnym momencie, z odpowiednim wyprzedzeniem (co najmniej 7 dni), poprzez zamieszczenie stosownej informacji na stronie insta360.pl.

• Po zakończeniu Programu Lojalnościowego niewykorzystane Punkty tracą ważność i nie mogą być przedmiotem roszczeń finansowych.

• Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu Programu Lojalnościowego z ważnych powodów, w szczególności zmian przepisów prawa, zmian wynikających z zaleceń, nakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji, wytycznych lub decyzji uprawnionych władz publicznych, zmian technologicznych, konieczności usunięcia niejasności, błędów lub omyłek pisarskich, które ewentualnie wystąpiłyby w Regulaminie Programu Lojalnościowego, zmian danych teleadresowych, nazw, numerów identyfikacyjnych, adresów elektronicznych, w celu uatrakcyjnienia funkcjonowania Sklepu Internetowego i jakości świadczonych usług. Wszelkie nabycia punktów w Programie Lojalnościowym przed dniem wejścia w życie nowego regulaminu, realizowane są na podstawie Regulaminu Programu Lojalnościowego, który obowiązywał w dniu nabycia punktów w Programie Lojalnościowym.

• O zmianie Regulaminu Programu Lojalnościowego Sprzedawca poinformuje na stronie internetowej Sklepu Internetowego.

• W przypadku, gdy Kupujący nie akceptuje nowej treści Regulaminu Programu Lojalnościowego, obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę drogą e-mailową na adres e-mailowy info@insta360.pl

• W razie zmiany lub unieważnienia któregokolwiek z postanowień Regulaminu Programu Lojalnościowego decyzją organu lub sądu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy i wiążą Sprzedawcę oraz Kupującego.

• Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów związanych z Regulaminem Programu Lojalnościowego jest prawo polskie.

pixel
Real customers reviews
4.9 / 5.0 764 reviews
This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Close